Troll 20 Startet 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2010 Siden Øyane Seil og Kalesje på Roaldsøy skal legge ned etter sommeren og ikkje har kapasitet til å sy ny kalesje til meg før den tid, må eg se meg om etter alternativer... Eg har da fått høre om Sidsels Tapetserverkstad i Sand og Hommersåk Seilmaker Service as på Hommersåk. Noen som har erfaringer med ein av disse og kan anbefale eller ikkje..? Ønsker å bruke ein lokal produsent da eg har ein del modifiseringsønsker/forbedringer til standard kalesje til min båt, og da blir det sikkert noen runder med kalesjen av og på med tilpasninger undervegs Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Ktveiten Svart 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 Hei! Har hatt 2 kalesjer inne til reperasjon for skifting av vinduer, og reperasjon av rift i kalesjeduk hos Hommersåk Seilmaker Service. Ble meget bra, og sømmene var eksemplariske. Så utover mitt synspunkt så kan de anbefales! Kommer til å bruke disse fremover hvis noe skal skiftes/lages nytt. Lykke til! Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
shaukaas Svart 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 Jeg har en ny Genoa i bestilling derfra, riktignok en Elvström som blir støpt i Danmark. Servicen er ihvertfall upåklagelig! Har også en dacron fokk på service der, men har ikke sett resultatet enda. :) Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 7.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Løfter denne litt igjen da det er vanskelig å få napp hos kalesjeprodusenter for tiden... Noen som har erfaring med Båtskredderservice på Hundvåg..? Ligger ca 500 meter fra heimen og 600 meter fra båten, så om kvalitet og pris er bra hadde det jo ikkje kunnet passe betre Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Hafrsfjord Svart 30.August.2013 Link til dette innlegget Svart 30.August.2013 Noen som har erfaring med Båtskredderservice på Hundvåg..? Ligger ca 500 meter fra heimen og 600 meter fra båten, så om kvalitet og pris er bra hadde det jo ikkje kunnet passe betre Fekk du testet ut dette firmaet? Vurderer omtrekk av båtputene...... Sitér dette innlegget Link to post
Gunda II Svart 30.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2013 Jeg handlet med Båtskredderservice AS på Hundvåg tidligere i år. De sydde ny kalesje til min Princess. Jeg er veldig fornøyd, hyggelig service og bra utført arbeid. Spesielt gjorde de solid arbeid med glidelåsene og vinduene. En på jobben fikk gjort noe arbeid med putene sine der i sommer. Han var også fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.