Seesnake Startet 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2010 Hei på dere. Ja da nærmer påsken seg,og tenkte å levere kalesjen min til klargjøring. Er det noen i Oslo som vet hvor jeg skal levere denne til vask og impringnering? Tenkte å slippe å gjøre det selv i år. hilsen Seesnake Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 Anbefalt denne fyren før, som jeg selv har jobbet litt med under en sommerjobb. Salmaker Engh Ligger rett ved Røakrysset. Litt villedende side rent båtmessig, men han kan sine saker Flink med båtputer, trekk, kalesjer osv. Kan sikkert gjøre jobben. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
RSL Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Jeg leverte til Lambertseter Vask og renseri for et par-tre år siden. (hadde da en Scand Classic 25') Han sendte den videre til en spesialist på kalesjeduker for å ettergå sømmer og for impregnering etter han hadde renset den. Jeg betalte ikke rare summen for dette og kalesjen ble kjempebra. Jeg vet at de har flyttet etter at jeg brukte dem, men jeg tror de har en filial inne på senteret. (det nye senteret er under oppbygging der de lå før) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Seesnake Svart 11.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 ok takk skal dere ha. Jeg skal søke litt jeg men det begynner å haste litt gitt Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Hei, Har tidligere brukt Rønsdal i Asker med stort hell. http://www.ronsdal.no/meny/systue/systue.html Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Doxa interiør i Asker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.