Jump to content

Draco 24 Styling, mål på septiktank?

LarsP

Recommended Posts

Min er originalt levert slik. Fungerer utmerket selv med plast tank. Jeg kan måle og ta noen bilder om en stund dersom det er interessant?

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

• 6 år senere...

Takk for svar. Er din også montert under stikkabinen Draco24Styling? Fant instruksjonsboka i en annen tråd her inne igår og der så man hvordan den var montert orginalt.

Har noen av dere elektrisk tømming av septikken og hvor har dere evt montert denne pumpa hen? Kan den "byttes" med den manuelle bak i motorrommet bare eller har dere begge hvis pumpa skulle streike?

Jeg ser nå at jeg har sett på feil bilder på Maritim sin webside og jeg har faktisk den 83 ltr tank. Jeg har montert en elektrisk tømming pumpe ved siden kobblet til denne original utløp ved toalet siden jeg hadde ikke lyst til å montere et nyt skrog gjennomføring til. Jeg har brukt alle de original lnntak, utløp, og kun montert lufting i tilleg. Alle slanger gå tvers kabin rett opp under trappen, fra toalet til septik tanken og er skjult med tepper. Det var ingen manual pumpe i min båt som det var bare en manual toalet som gikk rett ut i sjoen opprinelig.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...