jensemann2 Startet 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2010 Jeg skal ha både vanntemperaturmåler og akustisk alarm på motoren min, men finner ikke givere som har begge deler. Noen som vet hvor man får tak i det? Jeg har biltema instrument, usikker på hvilken ohm-verdi den har. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 (redigert) Vdo har slike givere, jeg har oljetrykk og vanntemp med de to funksjonene. Om de vil passe til BT instrument kan jeg ikke si noe om Forresten så mener jeg og huske at Bilextra har givere til equs? som også har to funksjoner, disse er mye billigere enn vdo. Redigert 10.Mars.2010 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 10.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 hmm, fant ingen givere på bilXtra side sider. Men kan stikke innom en gang jeg er i Trondheim Sitér dette innlegget Link to post
Windy Boy Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Hei. Jeg kjøpte mine givere med alarmutgang på Maritim. Det var litt styr å finne riktig, men det gikk til slutt.... Jeg har Faria instrumenter og vet ikke hvordan det er med Biltema sine når det gjelder ohm verdi og sånn, men de kan sikkert gi deg et svar på Maritim Sitér dette innlegget Link to post
atamund Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Jeg har montert T30 DIGITAL TEMPERATURMÅLER som jeg kjøpte på nereides den er det alarm innebygd og passer til alle givere Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 hmm, fant ingen givere på bilXtra side sider. Men kan stikke innom en gang jeg er i Trondheim Ja, nettsidene er relativt dårlige, men du finner det nok hvis du besøker en Bilextrabutikk Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Trenger vel ikke alarm på vann og olje hvis en følger med instrumentene Får vel alarm på oljen under 0,5 bar og på vann over 95 grader C....Selv følger jeg med hele tiden på hva som skjer med motorene. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
jensemann2 Svart 10.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 jo men instrumentene skal stå inne på kartbordet og alarmen skal være ute i cockpit... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.