sjøman Startet 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2010 Jeg skal montere sammen en 30 Hk.Suzuki og trenger en manual til dette. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det ?? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 (redigert) Årsmodell? Redigert 10.Mars.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
68 GT Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Har div manualer (sikkert 75 stk) til Suzuki fra 70 tallet fram til i dag i hylla. Samt muligheter til å hente ut sprengskisser i pdf fra Sande Kom med type /modell eller snr,så kan jeg se hva jeg finner ut Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
sjøman Svart 10.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 Årsmodell er 2001 kan komme med motornummer i morgen.jeg skal montere på powerheaden og alt i undervannshuset. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 10.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2010 OK! kan få sjekket i morg kveld eller på fredag Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
68 GT Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Har du Snr og type betegnelse? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.