Bergen dørk Startet 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2010 Dette var da et morsomt båtkonsept, eller? Seilbåt i det ene øyeblikket og "racerbåt" hjem... http://www.macgregor26.com/index.html Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
CSL Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Har sett det ute på fjorden en gang med motor på full gass. Ser veldig pussig ut, men er jo litt artig da Autofil testet båten, se klippet her Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
OT-flyktning Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Har min fortsatt - dvs forgjengeren til dagens modell. Ligger noe info i erfaringsdatabase. Er en ganske billig laget båt - myyye plast. Men var i sin tid den eneste som hadde disse fartsegenskaper. Etterhvert har det jo kommet flere med samme konsept. Min blir nok til salgs i sommer, men ikke med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Jeg var ikke klar over disse båtene for en 6-7år siden. Jeg var ute og dorget en kveld, og gikk på autopilot mens jeg stod å sløyet fisk. Et kort blikk rundt, med gjevne mellomrom for å se at ingen var på kollisjonskurs. Hadde en seilbåt for motor godt på styrbord side, og tittet ned i bøtta igjenn. Neste gang jeg så, gikk den ikke så veldig langt foran baugen min i meget god fart. Litt overrasket kan man si Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.