Ulv I Startet 12.Mars.2010 Del på Facebook Startet 12.Mars.2010 Steike, nå har jeg sett det også.. portabel microbølgeovn. Den så jo litt spennende ut.. greit for oss som ikke har stekeovn i båten.. http://thewavebox.com/ Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Mars.2010 Del på Facebook Svart 12.Mars.2010 Den trekker vel noen ampere den der. Jeg har både mikro og induksjonstopp i båten min, i tillegg til gassen da... Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Det eneste du kan bruke microen til er popkorn! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Kan bekrefte det du skriver, micropopcorn i båten er godt. Man starter bare agregatet og 3 minutter senere har man rykende ferske popcorn på bordet, tar liten plass i matskapet Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Eller man bruker inverterer og unnslipper bråkemaskinen. Men motorbåtfolk er vant med bråk, ingenting å gjøre med... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Bützfleth Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 ..men det legger jo ikke pinnebåter merke til, nedi kjelleren. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 ..men det legger jo ikke pinnebåter merke til, nedi kjelleren. De er jo mer som u båter.Føler jeg kveles, når jeg kommer ned i en pinnebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Pinnebåt er for folk som er glade i seg selv. Passer ikke til motorgubber som mangler selvtillit... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Blue_Dragon Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Jeg har Micro på Inverter. Fungerer greit, men trekker naturlig en del strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Jeg har mikro og kraftverk. Mikro'n står i leiligheten i Strömstad, og kraftverket i båten. De brude kanskje komme nærmere hinannen. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 (redigert) Pris: $249,99 Ikke gale det nei Redigert 20.Mars.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 micobølgeovn er for folk som ikke kan lage mat Jeg er kokk å klarer det selv, uten bruk av micro!!! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Er jo greit med micro då? Sparer gass. Kan lage enkle og gode middager fra fjorland! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Fjordland er for ammatører og feite fylliker med ølmage micro er og forblir no drit fra H...... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Hehe.. Smak og behag! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Leidulf Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Kem he tid til å lage mat, so lenge d e øl ombord Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Hehe Derfor det e smart med micro.. Bare til og fylle kjøleboksen med fjorland produkter, så har du middag 1 år frem i tid Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Gnisten Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Det var da en svær signatur du har Sjømann.22 Bildet tar jo mange ganger plassen som innleggene dine. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
free Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Jeg føler for å gjøre oppmerksom på at popcorn kan lages i en vanlig kjele men en hvilken som helst varmekilde. så kan jo microen brukes til moring eller noe slikt... Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Fjordland tilberedes best i varmt vannbad. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Fjordland er for ammatører og feite fylliker med ølmagemicro er og forblir no drit fra H...... Fikk mitt kokkefagbrev i 1978 og holder på innen faget ennå. Har aldri hatt micro i hjemmet eller i båten. Ps. Havner en liten micro ombord i løpet av våren. Ovennevnte sitat er tull, vil gå så lang til å kalle det Pisspreik. Fjordland og andre ferdig produsenter, er ofte eneste muligheten for spesielt enslige eldre å få ett tilnærmet fullverdig middagsmåltid. Ernæringsmessig er det stort sett bra, dog litt mye salt. Smaksmessig har flere av produktene fått til dels veldig god kritikk. Selv har jeg ikke smakt noen av dem. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
avmønstret5 Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Har en 220V generator ombord eller i hovedsak ligger ved land med 220V er M-ovn helt ok. Uten om det kan en jo ha den til skap, f.eks klesskap eller barskap? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Kan brukes til å varme noe mat (Feks, fjordland ) under fart. Mindre fare for søl og brannskader enn med kasseroller. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
nimbuster Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Jeg har selv hatt Sjømann 22...men ble ikke såå glad i den at jeg trenger å se et stor bilde av den hver gang du poster en kommentar i denne eller andre tråder. Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Kombinert micro og steikovn i båten på 220volt, heeeeelt topp :) Brukes til å tine brød til frokosten og popcorn popping . Har hendt at vi har lånt bort microen til nabobåten i uthavn til ulike formål :) En anen ting dere bør skaffe dere er miksmaster, blir god krem til Irish Coffee'n Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.