Jump to content

Microbølgeovn til båt.. genialt... :)


Ulv I

Recommended Posts

Er jo masse billige mikroer.... nedi 500kr.

Men hvor liten går det an å få? Og hvor lavt strømforbruk kan en komme ned i? Har lyst på ein mickro ombord, men måtte hatt ny inverter og då. Min er 300w i dag. Så små mickroer finnest vel

ikkje?

 

Kona kjøpte ein rar håndmixer sak fra tupperware.....virker smart iaffal.....

Redigert av Sæbø (see edit history)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Er jo masse billige mikroer.... nedi 500kr.

Men hvor liten går det an å få?

 

450W på Elkjøp, trur jeg. Kostet ca kr. 1 pr. W

 

Av den "annerkjente" produsenten Matsui eller noe sånt.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hadde en 17L ombord, bytta ut til en ny 17L med grillelement , kjøpte på

Rusta på Nordbysenteret på Svinesud på tilbud til 400. Var med klokke timer og allt, sort farge. Står påstemplet 1200w, det er med grill og micro samtidig. Tipper den bruker ca 700w uten grill. Har en Inverter på 2500w , og en ny dynamo på 180 amp, starter dieselmotoren når vi skal bruke den en stund.

Skal også montere induksjonstopp i vinter, ta ut den gamle el-rødsprit saken. Liker ikke dette nedi pentry, brannfalig. Blir spennenede om inverteren kalrer induksjonteknologien. :newyearsign:

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Kom over denne i vår lokale Coop. Er en Hugin Microvn og innehar alt du ikke viste du trengte i byssa. Tiner, koker, griller, steker + en par andre effekter jeg ikke fant ut av. Og ja dette er en microovn, men for 240V.

 

dscn0058.jpg

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Husker jeg ikke feil ca. 700 til 1500W til en pris på ca. kr.700,-. Fjordland havner ikke i min mage. Til det er jeg for kresen og tar heller ett oppskåret lammelår fra fryseren så lenge denne funker.

 

Fikk ikke prøvd denne helt ut, til det ble tiden for kort, men fikk berget den fra skuta så det skal bil interessant å studere bruksanvisningen (tykk fysak) når vi er tilbake i Norge. Brødbaking er inkludert i Hugin.

 

Coop.dk med Hugin

 

Ligner på denne.

Redigert av Jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...