Jump to content

Kjølevanns slange. er dette godt nok?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Helt sannt at toalett løsningen er trang. kan ikke sitte/stå på do å lukke døren. men syntest sjøl denne løsningen er grei nok.. Jeg har bare en liten luke inne på doen inn til det eletriske.. her skal jeg skjære ut til en større dør, så jeg kommer lett til. Så skal jeg ha alle ledningene på skinner. Og gjerne ett speil på denne døren jeg skal lage :yesnod:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Sjømann 22 er en sjødykktig båt. er brei og tåler mye sjø.. Badeplattformen min er 10 cm over vannlinjen.. vist jeg står helt utpå kanten beveger den seg bare 5 cm til siden (jeg er 70kg) det er også god ballast i disse båtene :yesnod: Jeg har også flaps under plattform, som hjelper litt på balansen på båten :sailing:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Angående eksosen: Om du lager svanehals/vannlås, pass på at høyeste punkt på denne er lavere enn utløpet på motoren! Hvis ikke er faren stor for at resterende kjølevann i eksosen renner tilbake i motoren når du stopper, med motorhavari som resultat. Og det ønsker du nok slett ikke...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...