Petimo Startet 14.Mars.2010 Del på Facebook Startet 14.Mars.2010 Har planer om å kjøpe gasskomfyr til båten men vet ikke hvor jeg skal sette gassflaska. En båt jeg hadde tideligere så stod gassflaska helt bak på akter cabinen,men der vil jeg ikke ha den på denne båten.Tenkte litt på badeplattformen men da står den ute hele tiden og der har jeg også dreggen liggende.Noen som har egne erfaringer av montering av gass/plassering. ? Sitér dette innlegget Link to post
EivindT Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Hei. I min far`s Wiking sto gassflasken i akterkant under styrbord benk oppe i cocpit. Sitér dette innlegget Link to post
Petimo Svart 14.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Det var ikke dumt,det er også ganske nærme kokeplassen,men da må vel flaska stå i en beholder med lufting ut tilfelle lekasje siden den da står inne? Sitér dette innlegget Link to post
Wiking 28 dk Svart 25.Mars.2010 Del på Facebook Svart 25.Mars.2010 Hej Petimo. Der er i vor Wiking 28 lavet en kasse hvori gasflasken kan stå, fra kassen er der lavet en udluftningsslange ud gennem skroget. Kassen er lavet i agterkanten af styrbords bænk i cocpittet. Der er en luge i bænken så flasken kan skiftes. Venlig hilsen Wiking 28 dk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.