Volvomekanikeren Svart 21.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Jajaja, er klarover at dette ikke blir kalt kjøleskap. jeg har alldri kalt det det heller Det er en kjøleboks, som jeg skal ta med meg inn og ut av båten på turer Hvorfor tror du det tar så mye strøm då? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Då har jeg hatt en liten økt i båten idag og Fått sutte på dør i fronten Oppdatering: Her Skal det dør forran Så bruker jeg den gammle døren, Men den var for lang, så den må kappes, og flytte listen opp Sann. Som du ser kommer håndtaket/hullet litt langt nede, men det får no bare gå Så før eg skrur den fast, sjekker jeg at den passer Og det gjorde den: Dette gjenstår: Skråskjære Listene i Hjørnet Gulv Til Kjøleboksen. Skap i front. Vegg for og sjule påfyllingene. Bygge kasse rundt ventilasjonsrøret -Martin Sandtorv Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
enter4u Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Har du sett denne da? Tror den er bedre enn Biltema's. Og samme prisklasse. http://www.maritim.no/product.aspx?id=2318...upkey=002007001 Sjekka strømforbruket på en sånn boks. Ligger på 35-40w/t Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Den er 29 cm brei, så får den ikke inn i skapet Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Idag har jeg jobbet i flere timer i båten og ENDELIG fått ferdig dette prosjektet.. Resultatet ble bedre en planene, og jeg er storforøyd Dette gjenstår: Skråskjære Listene i Hjørnet Gulv Til Kjøleboksen. Skap i front. Vegg for og sjule påfyllingene. Bygge kasse rundt ventilasjonsrøret Først måler jeg hvor lang veggen må være Så begynner jeg og sage: Då var den på plass Før jeg kan fortsette, må jeg bygge opp veggen forran påfyllingene Først rammeverket: Så sager jeg til plater, og skrur de på: Då var det ferdig, så då kan jeg fortsette på ventilasjons ''kassen'' Så kan jeg fortsette på ventilasjons ''kassen'' Då begynner jeg og skjære ut ''Mal'' og deretter sager ut platen Sann. Då var det bare til og se om den passer Og det gjør den Då skrur jeg den fast. Og endelig er jeg FERDIG Etter mye slit og mange timer i båten. Ser det slik ut: No har jeg fått meg en større og koselig lugar. Her er noen bilder Då sier jeg takk for meg. Og håper på både Negative og posetive tilbakemedlinger Mvh Martin Sandtorv Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Hebbe Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 (redigert) Ble fint dette. Edit: Hadde en Sjømann 22 jeg også som jeg pusset opp litt, her er en link til en tråd om dette. Redigert 23.Mars.2010 av Hebbe (see edit history) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Takk for det Gjenstår litt listing. Men det er no sant som jeg kan putle med etterhvert Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
ringnot Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Hallo Sjømann22... datta blei VELDIG bra. veit du e flink me motora frå jobben men att du e så flink med treverk og hadde eg aldri trud mhv ringnot (bedre kjent som fiskarn for deg) Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Du får det til du..! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Hehe. Du hadde vell ikke trodd det nei thomas Puddingen. Den som vil, den kan Takk for posetive tilbakemeldinger Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
avsluttet Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 det ble jo veldig bra med et bord der. Godt jobbet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Takk skal du ha Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Polarn Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Ja, det ble knall bra. Hva er neste på lista nå? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
grønningen Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 ble helt knall d. fint arbeid Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 (redigert) Polarn. Takk skal du ha Neste på listen blir og rive ned motorkassen, få inn ny motor, og bygge ny motorkasse Tusen takk Redigert 23.Mars.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
JanS/EIR Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Dette ble da bra det, Sjømann! Sjølgjort er velgjort vettu. Og du har ikke tatt skrekken heller, nytt prosjekt på gang tvert. Flott med bilder og forklaringer på det du gjør. Fortsett med det! mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
:båt1 Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 ja dette ble ikke gærent flott jobb! Sitér dette innlegget Link to post
mormalv Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Dette ble jo flott det! Kult med masse bilder :) Er jo overraskende bra plass i disse sjømann-snekkene ser det ut som. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 ja hadde en selv er forholdsvis rommelige Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Er vel ikke helt enig at de rommer mye til å være 22 fot, Sjømann 22 er jo veldig smale i forhold til lengden. Men det er koselige båter... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Tusen takk for komentarer Er ganske romslige båter syntest no jeg Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Gøy tråd , sjømann, du er litt av et arbeidsjern...nå må du ikke glemme øla oppi alt dette. :cheers: Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Hehe.. Jeg er bare 15 år, så venter litt med ølen Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Hehe.. Jeg er bare 15 år, så venter litt med ølen Hehe de sa ikkje eg når eg var 15 men så slutta eg nesten og drikka når eg blei 18 da Drikker litt men bare til kos!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Hehe, Har no drukket noen pils før, men ikke for og være tøff Men det e no deilig på en varm sommerdag Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.