Jump to content

Grimsøy 26 - bredde på båten?

Trond W.

Recommended Posts

Hei,

Ble på sensommeren i fjor (2009) den lykkelige eier av en Grimsøy/Thaule 26.

Båten står på sørlandet og jeg er i Røyken (Buskerud). Prøver å få en båtplass her inne i Røyken - men det er ikke så lett.

Fikk napp i dag på en 3 meter - men spørsmålet er: Hvor bred er båten? Skal ikke nedover til sørlandet før om 14 dager. Er det noen som vet om denne båten får plass i en 3 meters brygge? Trenger å vite bredden på båten nøyaktig...

Er det noen som kan hjelpe meg...

Håper på svar! Ha en god dag...

mvh

Trond

Legger også ut et par bilder av båten:

grimsoey_2.jpg

grimsoey1.jpg

Hei igjen...

Tusen takk for hjelpen, så raske svar hadde jeg ikke regnet med...

Skal høre med han om åpningen er 3 meter... er jo ikke noe problem å evt. legge en fenderlist rund bryggekanten så slipper man vel fendere - eller ? noen erfaringer her ?

Hvis ikke så får jeg kjøpe et ekstra stort "skohorn" så får jeg nok plass.. er ikke noe vits med båt i arendal når man bor i Røyken... man må jo få brukt båten også...

igjen...

Takk for hjelpen!

Trond

Båten er jo endel smalere nede ved utriggeren.

Jeg mener fremdeles at 3,00 blir for trangt ! Grimsøyen er ikke noe smalere i høyden på uteriggeren..

Dessuten har jeg en Fevik 715 ved siden av meg på en 3-meter i dag, og den ligger altor trangt ! Ripet opp på sidene, ikke bra ! Jeg ville sjekket muligheten for å få en halvmeter til til Grimsøyen, helt klart !

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...