altmuligbåt Startet 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2010 Hei alle båt venner.. Skal kjøpe ny motor til lett båten. Er på jakt etter 30hk med elstart og eltrim. Hva bør jeg sattse på og hvem har best pris? Og selvfølgelig, hvem merker bør jeg holde meg unna? Eller er det meste bra i dag? Tony Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
littmild Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Yamaha er vel det åpenbare valget på utenbordsmotor, ok på pris i forhold til kvalitet(uten at jeg har noen eksempler), har selv hatt Yamaha F-30 i flere år, før jeg byttet til en F-50, og har ingenting å si på noen av disse, meget godt fornøyd! Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Bitteliten Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 (redigert) også har de nye yamahaene startsperre Redigert 15.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Kan anbefale Tohatsu, som er identisk med Mercury. West System (se link) http://www.tohatsunorge.no/modeller/30hk/index.html har brukbare priser. Motoren er testet av Båtmagasinet og kom best ut i testen. Vi har en 25 hk i familien (2007 mod) som har fungert bra hittil. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Om du går for Yamaha, så får du en 30- hester med samme motorvolum som 40- hesteren. Det gir deg bra med dreimoment på lave turtall, godt å ha! 50- hesteren til Yamaha har samme volum som 60- hesteren, så "littmild" har også en motor som er sterk i bunn.. Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Når motor skal velges blant alle som selges, se nøye på merke, velg Eivinrude den sterke. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 (redigert) Det aller meste av det som selges av utenbordsmotorer i Norge er brukandes greier vil jeg mene og tro. Ville gått for den forhandleren i nærmiljøet som kan gi best pris og service. Service er viktig for det vil du definitivt få bruk for en dag enten det gjelder kjøp av deler, ettersyn eller reparasjon. Redigert 16.Mars.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Service er viktig for det vil du definitivt få bruk for en dag enten det gjelder kjøp av deler, ettersyn eller reparasjon. Må si meg veldig enig i det! Sjekk litt rundt hvilke erfaringer andre har med de forskjellige forhandlerene/merke-verkstedene du har i ditt område. Som sagt over her ville jeg gått for det merke med den beste servicen og de flinkeste mekanikerene. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.