magnumlars Startet 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2010 Hei, Er det nokon som veit om det vert arrangert helgekurs i båtførarprøven i Bergen/ Nordhordaland kommande helg (19-21 mars)? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Waypoint har kurs i helgen men ser at det er merket som fullt. Men det går jo kanskje an å sette seg opp på venteliste om noen faller fra! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Baatskolen POSEIDON har en meget dyktig og erfaren instruktør som nå er bosatt i Bergen. Derfor kan vi godt være behjelpelig med å sette opp et båtførerkurs på kort varsel; men førstkommende helg - det blir dessverre for kort .... Men når vi arrangerer båtførerkurs så er vi svært opptatt av at deltagerne virkelig skal lære mest mulig i løpet av kurset. Erfaringene viser tydelig at alt på en helg blir for meget for de fleste og vi velger derfor å fordele kurset over to helger, alternativt ca 5 kvelder. Dette gjør vi selv om vi økonomisk ville hatt mer igjen for å "produsere helgekursbåtførere" Kurs kan arrangeres i båtforeninger, på arbeidsplasser eller andre steder hvor interesserte båtfolk har tilgang på passende lokaler. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
magnumlars Svart 15.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Kommentar fra moderator:Innlegget er satt usynlig da det ikke følger reglene for sitering. Baatskolen POSEIDON har en meget dyktig og erfaren instruktør som nå er bosatt i Bergen. Derfor kan vi godt være behjelpelig med å sette opp et båtførerkurs på kort varsel; men førstkommende helg - det blir dessverre for kort .... Men når vi arrangerer båtførerkurs så er vi svært opptatt av at deltagerne virkelig skal lære mest mulig i løpet av kurset. Erfaringene viser tydelig at alt på en helg blir for meget for de fleste og vi velger derfor å fordele kurset over to helger, alternativt ca 5 kvelder. Dette gjør vi selv om vi økonomisk ville hatt mer igjen for å "produsere helgekursbåtførere" Kurs kan arrangeres i båtforeninger, på arbeidsplasser eller andre steder hvor interesserte båtfolk har tilgang på passende lokaler. Eg er i den "uheldige" situasjon at eg må ha beviset før 1 mai. Når ein i tillegg har ein jobb som medfører at heile april blir tilbrakt i Vietnam blir det dårleg med tid.. Mulig eg må innsjå at eg ikkje rekk kurset før fristen... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Mulig eg må innsjå at eg ikkje rekk kurset før fristen... Hvis du har nettilgang der du oppholder deg så kunne du jo eventuelt følge nettkurset som vi har her på baatplassen.no og så avlegge prøven som privatist så snart du er hjemme igjen? Men det er selvfølgelig umulig å garantere at du har beviset før 01. mai. Vi som driver i denne bransjen regner vel egentlig med at det vil bli totalt kaos når fristen nærmer seg - for selv om bare 10% av de som "trenger" beviset finner på at de vil ha det, så bryter systemet trolig sammen Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
magnumlars Svart 21.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Då var båtførarprøva i boks Tok den som intensivkurs hos Marine Associates i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.