Jump to content

Jeanneau Prestige 38 S med jollegarasje

mhemil

Recommended Posts

Sakset fra nettet:

PRESTIGE 38S har 2 store lugarer, walk inn garderobe, 1 stort bad, 2 cockpiter, dinghy garasje, et flott pentry og en stor salong. Sittegruppen i cockpiten akter kan enkelt gjøres om til dobbelt solmadrass. Sport toppen åpnes og lukkes med et stort elektrisk glidetak. Båten har 2 x 320 Cummins diesel, som gir en marsjfart på ca 30 knop og topp fart på ca 35 knop.

Lurer på hvordan løsningen er med jollegarasje under en sittegruppe? I denne størrelse båt har jeg tidligere kun sett solseng over en slik garasje. Noen med bilder eller erfaringer ?

prestige38s.jpg

Hvordan får man plass til jollen under sittegruppen?

• 1 måned senere...

Hei,

Jeg er eier av en Presige 38s og er utrolig fornøyd. Uten tvil den beste og mest praktiske båten jeg har hatt. Løsningen med jollegarasje/solseng/salong er genial. Jolla mi er ca 250 og motoren legges ved siden av. Mange som kommer bort og lurer på hvordan det går an:-).

Ellers er det en strøken båt, og spesielt 2 salonger ute er praktisk, spesielt når man har barn og slipper sitte opp hverandre. Vurderte Princess V42, Fairline ++, men ingen kom opp med tilsvarende løsning.......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...