mhemil Startet 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2010 Sakset fra nettet: PRESTIGE 38S har 2 store lugarer, walk inn garderobe, 1 stort bad, 2 cockpiter, dinghy garasje, et flott pentry og en stor salong. Sittegruppen i cockpiten akter kan enkelt gjøres om til dobbelt solmadrass. Sport toppen åpnes og lukkes med et stort elektrisk glidetak. Båten har 2 x 320 Cummins diesel, som gir en marsjfart på ca 30 knop og topp fart på ca 35 knop. Lurer på hvordan løsningen er med jollegarasje under en sittegruppe? I denne størrelse båt har jeg tidligere kun sett solseng over en slik garasje. Noen med bilder eller erfaringer ? Hvordan får man plass til jollen under sittegruppen? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Bitteliten jolle....?? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
SRA Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Kansje salongen ER jollen, man klipser på en plate bakerst med påhengs?? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 16.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Får et lite inntrykk fra denne, ca 29 sek ut i videoen. Sitér dette innlegget Link to post
TrondHelge Svart 20.April.2010 Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Hei, Jeg er eier av en Presige 38s og er utrolig fornøyd. Uten tvil den beste og mest praktiske båten jeg har hatt. Løsningen med jollegarasje/solseng/salong er genial. Jolla mi er ca 250 og motoren legges ved siden av. Mange som kommer bort og lurer på hvordan det går an:-). Ellers er det en strøken båt, og spesielt 2 salonger ute er praktisk, spesielt når man har barn og slipper sitte opp hverandre. Vurderte Princess V42, Fairline ++, men ingen kom opp med tilsvarende løsning....... Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 20.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2010 Så bra! Har du bilder av herligheten? Mer informasjon mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.