Majali Startet 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2010 Hei. jeg trenger å kjøpe inn en god del slike universale puter til å ha ute på båten. Men her noen noe erfaring av Bltema sine puter. Det står at det er kapok polstring og det er vel det samme som i de på feks maritim? .. Det er jo endel billigere, men hvis de blir flate med en gang, gidder jeg ikke å bruke penger på de.... Noen som har prøvd de? Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Brigg Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Har to slike doble med blått trekk fra Biltema. Har gjort nytten i seks - syv år nå. Har ingen ting negativt å utsette på disse. Har også to kjøpt på Claes Olson, tilsvarende erfaring også med disse. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
mewa 2 Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Har hatt sånne fra biltema i mange år meget god kvalitet mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 16.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 har to slike puter i båten å de gjør nytten sin pene og gode puter som tåler å bli våte Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 16.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2010 Takk, det var det jeg ville høre... har kjøpt et par rimelige på et hagesenter en gang, men de var bare dritt... Så da blir det BT sine :-) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.