Rastløs Startet 17.Mars.2010 Del på Facebook Startet 17.Mars.2010 (redigert) Jeg var sikker på at det ikke ville bli påsketur med båt i år, men en slepebåt har brukt sist uke på å bryte opp isen i Leangbukta. Nå kan man med litt forstiktig manøvrering komme ut i åpen sjø. Det er derfor besluttet i famileråd ( vår store famile på to) at neste helg blir det avdukning av båten og påsetting av seil på lørdag. Søndag er det meldt sol så da går startsdkuddet for første seiltur. Veldig spent på hvordan min ny-innkjøpte genoa og vindgenerator fungerer gitt Nå er det sommer! ( har jeg bestemt meg for, og det hvite dekket på land velger jeg å se helt bort fra) Redigert 17.Mars.2010 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 I helgen er det offisiell åpning av båtsesongen Har den vært stengt? Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Noen har det bedre enn andre hva gjelder is skjønner jeg Sitér dette innlegget Link to post
fokus Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Her er grunnen til at det ble offisiell åpning av båtsesongen allerede http://www.budstikka.no/nyheter/isfiskere-...r-rak-1.4952367 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Noen har det bedre enn andre hva gjelder is skjønner jeg Is hører hjemme i fryseboksen! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Marida Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Dette er dårlig gjort. Noen av oss sitter fortsatt fast i isen. Skal sjekke til helgen om det er åpning Sitér dette innlegget Link to post
Amica Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 I helgen er det offisiell åpning av båtsesongen Ops. -Jeg visste ikke at den har vært stengt Skipper`n på Amica II Sitér dette innlegget skipper på Amica Blogg Link to post
Ulv I Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Kanskje jeg skal ta av den ytterste burkaen.. og bare beholde den lyse over det åpne område.. hmm.. Lysere og triveligere å jobbe da.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.