Ficher Startet 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2010 (redigert) Hei. Hvor får jeg kjøpt Skotteteiner / hummerteiner i Stavanger /Karmøy området til en " normal" pris ? Har hør mye gode ord om de som selges på Karmøy.......men vet ikke hvor disse selges. JA...... de skal bruks til høsten, når det er lov og fiske hummer. Redigert 17.Mars.2010 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 (redigert) Uten at jeg vet dette sikkert vil jeg tro at Baardsen i Haugesund har dette. Helge R. Myhre i Stavanger kan også være et alternativ. Eller Jama i Stavanger. Ser at det ofte ligger teiner i inngangsområdet der. Er du innom en av disse så vet de nok hvem som har om de ikke har det selv. Redigert 17.Mars.2010 av Eppa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Åkra Trålbøteri på Husøy. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Biltema sandnes har også vil jeg tro. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hafrsfjord Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 (redigert) Jama Marina hadde iallefall skotteteiner i fjor høst. .........om prisen er normal har jeg ikke peiling på . Redigert 17.Mars.2010 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Åkra Trålbøteri på Husøy. eller på åkrehamn trålbøteri, avd Åkrehamn Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Takker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.