magnumlars Startet 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2010 Heisann. På min Fordsabb 2722 som står i Halco 29 økonomi er det montert 5 gummi motorlabbar, dvs ein i kvart hjørne bortsett frå aktre styrbord hjørne der det er 2 gummilabbar. Eg reknar med grunnen til dette er rotasjonsretningen til motoren som vil gje ekstra belastning på eine sida grunna vrimomentet. Men er dette so lurt? Mi erfaring med dieselmotorar og gummi begrensar seg til MAK og Bergendiesel motorar type stor, og her er det i alle fal ikkje forskjell frå side til side. Det eg tenker på er at i dette hjørnet med 2 labbar vil nødvendigvis "fjæringa" bli mykje stivare og belastninga vil kanskje ikkje fordele seg over dei ulike festepunkta slik ein skulle ønske? Grunnen til at eg spør er at det kan sjå ut som desse gummilabbane har gjort sitt og eg tenker at det kunne vore lurt å montert nye labbar. Eg tenker i utgangspunktet at eg vil montere 4 i staden for 5 labbar som idag. Vil dette vere eit dårleg påfunn? Slik opplegget er idag er det vanskeleg å få fordelt vekta 100% likt på dei 5 labbane ved oppretting. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Burde klare seg med 4. Vanlig å ha sterkere labber bak enn framme. Vekten skal ikkje være 100% lik på alle 4 (5) fordi motor er tyngre bak enn framme. Korleis ein sikrer at vekten blir lik på H7V side, har eg aldri spekulert på. Labbene bare justeres til gear passer på aksel Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
magnumlars Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Var nok feil å skrive at den skal vere 100% lik på alle punkt, men poenget er jevn fordeling av vekt. Det blir vanskelig med 5 labbar Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Ville brukt 4 labber jeg, og rettet opp motoren etter at de har seget fra seg. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Gudrun Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Sabben brukte ofte 6 labber.... 2 foran og 4 bak...Lettest å se om det er en original SabbFord eller en motor som bare blir oppgitt til sabben sin... vel er noen andre detaljer og da... Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Trur nok det er ein "original" Sabb. Står i alle fal Sabb diesel med stor skrift over svinghjulshuset. Det kan stemme det du seier om 2 labbar på kvar side bak. Det er tillaga for dette på denne motoren, men på babord side er det kun ein motorlabb då det ikkje er plass til 2 (var det startaren som var i vegen skal tru?). Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 (redigert) Det fleksible labber på denne installasjonen, og hadde det vært bedre med faste labber Redigert 17.Mars.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
magnumlars Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Den skjønte eg ikkje heilt.. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Fleksible labber tar opp mere av resonnansen i motoren, men de siger over tid slik at motoren står ikke rett på akselen etter hvert. Selv har jeg to Ford 2725 som er skrudd fast rett i motorbeddingen med Shakraledd i mellom. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
magnumlars Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Trur ikkje det er noko alternativ her då motor(labbane) faktisk ikkje står på ei bedding i ordets rette forstand. Her står motorlabbane skrudd fast i vinkeljern som igjen er bolta horisontalt inn i sida på "beddinga/tunellen". Temmelig dårleg patent etter mitt syn og er overaska over slike løysingar på ein fabrikkbygd båt. Men har sett det på andre fabrikkbygde Halcoar og, so det er tydeleg at dei som for 24 år sidan monterte motoren i alle fal ikkje har samme syn som meg Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Ville tatt meg tid til å gjøre om dette før sommeren setter inn. Noe dritt om dette skulle ryke mens en var på tur. Har aldri vært glad i gummilabber selv om det er mindre resonnanser i båten med de Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
magnumlars Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 (redigert) Har og vurdert ei fleksibel kopling mellom gear og propellaksel. Innbiller meg at dette vil kunne hjelpe eindel på støy og vibrasjonar då motoren tross alt vil kunne flytte på seg eindel når det vert nytta gummilabbar. Om eg drar paralellar til mi begrensa erfaring med store dieselmotorar har det alltid blitt benytta fleksibel kopling ut frå motor ved bruk av gummilabbar (vulcan-kopling). No er det rett nok propellhylse som tillater litt bevegelse i propellakslingen på jolla mi, men vil kanskje tru det har noko for seg likavel? Synspunkt på dette? Redigert 17.Mars.2010 av magnumlars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Gummilabber er vel ikke det ideelle hvis en skal bruke motor/gear som trust for propellaksel. Noe annet som er dritt er at det siger over tid. Har eget skott med trustelager jeg, og Shakrakaksel derfra mellom mellom trustlager og gear Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
magnumlars Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Nokon med formeining om kva gummilabbar eg bør velge til denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 På min er det 4 bak og to forran. 155 hk Sabb-Ford. Jeg og skal skifte før den skal på sjøen, venter med spenning på svar..... Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 På min er det 4 bak og to forran. 155 hk Sabb-Ford.Jeg og skal skifte før den skal på sjøen, venter med spenning på svar..... Tenkte eg skulle høyre med deg korleis det er på din, men du kom meg i forkjøpet:) Kva er grunnen til at du skal skifte dine? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 (redigert) KD Trading i Bergen bør kunne hjelpe deg med svar på motorlabber hvis det ikke dukker opp noe her i tråden. Redigert 18.Mars.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 (redigert) De har stått siden 1986, så de er vel blitt harde. Jeg har trekt opp skutesidene i vinter, plattform++++ + div Nå er det nytt el-opplegg. Jævlig mye arbeid, litt dårlig bilde under teltet. Det skal på fenderlist når våren kommer. Redigert 18.Mars.2010 av jonn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.