Medusa Startet 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2010 Jeg forstår det slik at kaldstartsystemet på dieselmotorene gir mere drivstoff i startøyeblikket. (Ser bort fra glødespluggsystemet) Dette foregår vel i fordelingspumpa, men hvordan kan man da se på pumpa om den har kaldstartsystem? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 På Ford er det en trykknapp oppå dieselpumpa som gjør at det sprøytes inn mere diesel inntil den starter. Andre motorer har som du sier glødeplugger, og noen har varmeelement inni innsuget som varmer opp luften som suges inn Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Sleipner93 Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Og på min er det startsigaretter det går i! Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Skuddsikker kaldstart det Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
TMe Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 (redigert) Fungerer ved at maksimalanslaget settes ut av funksjon slik at man får full gass pluss moms. Der vil være en knapp eller hendel for dette. Redigert 17.Mars.2010 av TMe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.