Jump to content

Trykk transmitter


BK

Recommended Posts

Vi har brukt billige trykktransducere på jobb fra Omega (tror websiden er omegaengineering.com....) og også Dwyer.  Transducerne fra Dwyer var litt bedre (og dyrere).  Disse transducerne var veldig billige og jeg vil ikke karakterisere de som egnet for "industriell" bruk.  Det er ofte forskjell på transducerne om du måler trykk på væske eller gass.  Når du sier transmitter så antar jeg du vil ha 4-20 mA utgangssignal.  Bare pass på hvis du vil ha billig-billig så er ofte kvaliteten deretter.  Vi hadde mye problemer med drift, repeterbarhet, temperaturfölsomhet, etc.

 

Kåre

P.S.  Jeg kjöpte et AD/DA datainnsamlingskort fra Frithjof Arngren i '87.  Maken til uprofesjonelle dustemikler skal du lete lenge etter.  Kortet virket ikke.  Ikke ville de ta det i retur og ikke kunne de skaffe erstatning.  Det ville være en fordel for oss alle om butikken er gått konk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...