BK Startet 30.Januar.2003 Del på Facebook Startet 30.Januar.2003 Har ett lite prosjekt på gang Noen som vet om rimelige Trykk transmittere som ligger mellom 0,1 - 2 PSI. Tenker da på en butikk alla Arngrens, hvor ble det av denn foresten ?? konk ?? Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 30.Januar.2003 Del på Facebook Svart 30.Januar.2003 Jeg handler elektronikken min på http://www.elfa.se/no Nettbutikken er svensk, men lager, pakking og forsendelse skjer i Norge, det blir ikke noe tull med moms og sånt. Søk på 'trycksensor' så får du opp noen valg. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Kare_L Svart 30.Januar.2003 Del på Facebook Svart 30.Januar.2003 Vi har brukt billige trykktransducere på jobb fra Omega (tror websiden er omegaengineering.com....) og også Dwyer. Transducerne fra Dwyer var litt bedre (og dyrere). Disse transducerne var veldig billige og jeg vil ikke karakterisere de som egnet for "industriell" bruk. Det er ofte forskjell på transducerne om du måler trykk på væske eller gass. Når du sier transmitter så antar jeg du vil ha 4-20 mA utgangssignal. Bare pass på hvis du vil ha billig-billig så er ofte kvaliteten deretter. Vi hadde mye problemer med drift, repeterbarhet, temperaturfölsomhet, etc. Kåre P.S. Jeg kjöpte et AD/DA datainnsamlingskort fra Frithjof Arngren i '87. Maken til uprofesjonelle dustemikler skal du lete lenge etter. Kortet virket ikke. Ikke ville de ta det i retur og ikke kunne de skaffe erstatning. Det ville være en fordel for oss alle om butikken er gått konk. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 31.Januar.2003 Del på Facebook Svart 31.Januar.2003 Kare_L: P.S. Jeg kjöpte et AD/DA datainnsamlingskort fra Frithjof Arngren i '87. Maken til uprofesjonelle dustemikler skal du lete lenge etter. Dine erfaringer med Arngren samsvarer med mine. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.