Gunga Din Startet 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2010 Movie 1 - Back at the helm - part 1 Movie 4 - Antarctica - part 1 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 17.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2010 Grei skute Sett 1. del, får se videre i morgen. Har mye å se frem til. Gunga, er du som lader opp til å ta Najaden ned til Middelhavet. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
evenR4u Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Spesielt ble jeg imponert over silkepyjamasen. Dette blir nattlig kleskode ombord hos oss fra nå av. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Gunga Din Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Gunga, er du som lader opp til å ta Najaden ned til Middelhavet. veldi lang lading ja, men ikke noe dato........so far Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Har hatt en FLOTT opplevelse her ja Kunne tenkt meg en sann tur sjøl ja Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
bjorngb Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Jeg drømmer og om dette - håper å varme opp fru'en med en tur til karribien en gang først... vi får se Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Dettte var en flott reiseskildring! Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
fernanda Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 sukk.......... dette hadde vært noe ja, og det skal bli noe også, om en stund. Setter drømmene i pause i noen år nå, pga. barn, men når de blir større skal vi på tur. Kjempe bra reisebrev! TAkk Gunga. Fernanda. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
mingebretsen Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Veldig bra reiseskildring ja! Bare 2 år til jeg setter seil Tydelig at denne mannen har gjort det bra, den store og luksuriøse båten og flotte helikopterbilder av båten, de lever ikke fattig liv på tur nei:) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Veldig bra reiseskildring ja! Bare 2 år til jeg setter seil Tydelig at denne mannen har gjort det bra, Gamle sjefen i Handelsbanken, selvfølgelig med stor interesse for seiling. Og greit det med noen ekstra skilling på tur. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
mingebretsen Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Litt ekstra luksus takker man aldri nei takk til:) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 noen som vet om linker til flere sånne jordomseilingsprogram supert å bruke tid på dette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.