Hvaler68 Startet 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2010 Jeg skal investere i trimplan og er usikker om jeg skal velge Lenco eller Lectrotab. Er det noen som har noe erfaring med disse? Sitér dette innlegget Link to post
perro Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Jeg monterte Lenco på min Bella 510 i 2006 og de har fungert perfekt . Enkelt å montere. Det ser nå ut som om Lenco leverer trimplanene uten bryterpanel og da kan du kjøpe panelet med lysindikatorer, for det savner jeg. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Har hatt Lenco på to båter og vært fornøyd med begge. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hvaler68 Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Takker for tilbakemelding. Da er det 2 - 0 til Lenco...... Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Hvilken båt er det til? Jeg hadde de montert på en Mørebas 17DL og en Skilsø 750CC. Var litt skeptisk til 25-foteren, men ville ikke ha Bennet-hydraulikken i akterkabinen så da prøvde jeg å bytte. Og det funket fint. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
eysteind Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Har også lenco og dei har fungert i 5 år... Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Har hatt Lenco i 6 år fungerer utmerket. Har også monterte en Lenco som lukeløfter. Den fungerer like godt. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Hvaler68 Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Lenco ble kjøpt inn og montert i påsken. Det var relativt ukomplisert selvom det var første gangen jeg gjorde det. Monteringsanvisningen som fulgte med var enkel å følge. Jeg valgte et betjeningsdisplay med indikator for trimplanposisjon. Det ser jeg allerede nytten av. Har testet noen ganger nå og det virker veldig lovende. Båten er raskere opp i plan og er mye stødigere i sjøen. Siden setene i Ibiza 22 sitter med hovedtyngde på babord side er det veldig bra å ha muligheten til å rette opp båten som tidligere alltid krenget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.