frodehk Startet 18.Mars.2010 Del på Facebook Startet 18.Mars.2010 Hei. Har en Joda 7500 hvor spisebordfestet i dørken akter stikker 20cm opp fra dørken. Dette er utrolig irriterende, alle går å sparker i dette. Og til tider får små tær mye juling. Jeg har sett at det finnes fester som stikker ned i dørken, som en nedsunket kopp, men gjør at spisebordet er stabilt. Høyden bør også kunne justeres og bordet må kunne demonteres. Er det noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt? Frode Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Tror de som har maken båt og maken løsning kan svare på dette...for alle andre er det en nøtt. Da trenger vi både bilder, tegning og dine forslag til utbedring. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Hei! Jeg regner med at du har vurdert disse fra Maritim? Sitér dette innlegget Link to post
frodehk Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Tror de som har maken båt og maken løsning kan svare på dette...for alle andre er det en nøtt. Da trenger vi både bilder, tegning og dine forslag til utbedring. Jeg har spurt- desverre fulgte det med båten. Powerpiont tegning er det jeg har pr.nå. Håper den er leslig. Sitér dette innlegget Link to post
frodehk Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Hei! Jeg regner med at du har vurdert disse fra Maritim? Nja. Takk for tipset. Kanskje jeg må besøke dem. Litt vanskelig å se på nettet om det passer. Jeg håper fremdels å få et direkte treff i dette forumet. Frode Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.