P35 Startet 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2010 Jeg må nok til med å bytte de gamle vanntankene ombord, da de er i aluminium og begynner å bli veldig tært i bunn. Har dere tankene bak i lasterommet alle sammen eller er det flere løsninger ute å går? Jeg tenker tanken at det kanskje kunne være lurt å flytte de lengre fram da ny plattform og diverse har tynget båten kraftig ned bak. Men det hadde vert kjekt å vite om det finnes andre løsninger der ute allerede? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Jeg har vanntanken på "standard plass" dvs i kjelleren bak, under skyvedøra. Tror ikke du finner andre plasseringer? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Marida Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Samme plass, ja. Rett under skyvedøra Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Hmm. kanskje jeg ikke har original tank da.. Mine ligger en på hver side i lasterommet. En tanke var å sette en ny tank på tvers av båten rett under skyvedøra. Men en annen tanke var å prøve å få plassert en under køya helt fram i baugen. Har noen av dere bilder av plasseringen under skyvedøra? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Under køya i forpiggen kunne vært det ideelle stedet tror jeg. Men desverre, plassen er ikke alverden er jeg redd, og har du baugpropell utelukker det seg vel selv? En annen mulighet kunne være å rokere med septiktanken. Du mister kapasitet på vannet, da du maks får inn en tank på 130-150liter der septikken ligger. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
P35 Svart 20.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Takker for svar! Det blir nok under skyvedøra tenker jeg.. Ingen som har noen bra bilder av hvordan dette er hos dere? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Jeg skal "nerider" i morgen. Skal prøve å huske på å få tatt noen bilder. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Marida Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Her er noen bilder i mørke. Tatt nå. Har sendt deg en IM. Jeg er i båten akkurat nå, med luka oppe. Ring meg Sitér dette innlegget Link to post
Balcony Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Jeg hadde en P35 tidligere med 2stk motorer med drev. De stod jo selvfølgelig i rommet bak under uteplassen. Vanntanken var derfor plassert på tvers helt foran i lasterommet under salongen. Dieseltankene var også der. En på hver side. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Får du disse båtene med drev? Må vel bli en del mindre støy og vibrasjoner? og bedre tilgang til motorene? Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 21.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Helt utmerket Marida! Akuratt hva jeg trengte! Beklager jeg var ikke tilgjengelig i går på telefon, hadde vert hyggelig med en prat også! Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.