tkb Startet 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2010 Jeg er sikker på at jeg har lest test av Nidelv 23 dc,tror det var båtmagasinet,men finner ingenting der. Noen som husker? Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 (redigert) Nr.3 i 1993 side 90, Har bladet foran meg nå Redigert 19.Mars.2010 av Heram (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Sitat "En daycruiser med overnattingsmuloghet kan være ett fornuftig <<tillbakeskritt>>. Stadig flere smittes av den omvendte tre-fots-syken. Man bytter ut den større bobåten til fordel for noe billigere, enklere og kanskje raskere. Da kan en brukt Nidelv 23 være ett fornuftig alternativ- Sitat slutt konklusjon; Nidelv 23 er en velbygd og solid daycruiser. Igjen sitter man der med <<Nidelv-følelsen>>, nemlig at dette er båter utformet av folk som selv bruker båt, Den er fornuftig og gjennomtenkt i utførelsen, både når det gjelder skrogform og interiør. Billige og lettvinte løsninger er helt og holdent unngått. Kvalitet og holdbarhet ligger klart over gjennomsnittet. Testbåten fra er svært velholdt, men der er likevel overraskende få spor av slitasje om bord etter så mye som fem års aktivt bruk. Sjøegenskapene er gode. Nidelv 23 gir ingen negative overraskelser. Den tar sjøen mykt og fint under de fleste forhold og er lett å håndtere både i sakte fart og planingsfart. Testen er skrevet av Ottar Monsen Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Mange takk,fant den nå. En av mine favoritter når nybåt skal velges Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Flott båt! Vurderte samme selv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.