Petimo Startet 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2010 Nå skal båten bunnsmøres men hvordan? Forige eier har ikke gjort verdens beste jobb,det er partier på skroget som må grunnes.Hvordan gjør jeg da? grunner jeg kun partiene der det mangler eller grunne hele skroget og så bunnsmøre?. Skal jeg slipe skroget også før bunnsmøring eller er vasking godt nok og så bunnsmøre? Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Hvis det er partier som må grunnes ville jeg tatt skrapen fatt og fjernet alt bunnstoff og gjort det skikkelig. Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Mariell Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Se om du finner noe her https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=65721 Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
trulsant Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Kan iallefall gi en erfaring... Hvis du legger på Antipest primer, så bør det ett lag Vinyl primer i mellom denne og ett hardt bunnstoff som Jotun Racing. Hvis ikke løsner 30% av bunnstoffet på ene siden (..) av båten. Event, som noen i min tråd om problemet mente, legg på første lag Racing så fort Antipest'en er tørr. Jeg skal iallefall begynne båtpussen med å pusse bort bunnstoff og prime og grunne på nytt... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 hvor mye dekker 1 liter bunnstoff? Vi har en Yngling Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.