Kiekhaefer Startet 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2010 (redigert) Er den noen som har erfaring med denne båten. Redigert 20.Mars.2010 av Jonnyrude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Bare erfaring med å sikle når jeg ser den på pc'n! Løfter denne for deg jeg, ikke mye oppmerksomhet å få på side 9... Ser flott ut på bilder da, rart at ingen av båtbladene har testet denne? Godt gammelt merke og greier? Til og med de små Viksundbåtene fra Sri Lanka blir jo testet i blader... Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 joda den har blitt testet i et svensk båtblad og Båtmagasinet hadde en omtale på den for en stund siden. Jeg synst det er en flott båt. Tok kontakt med en forhandler i dag og han kunne fortelle att båten ikke vil bli satt i produksjon i år, forstå det den som kan???.Synd at en slik fin skute ikke er i produksjon. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Ja flott båt,liker den godt. Rimelig gunstig brukt og Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Har ingen erfaring med båten men det ligger en test her: http://www.klikk.no/motor/baat/article301796.ece Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.