TMS Startet 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2010 En liten overaskelse på årets første tur. Baugpropellen starter automatisk mot babord når jeg klikker på begge on-bryterne. Baugpropellen er av type Sidepower 95. Hva er mest sannsynlig årsak ? ødelagt rellé, bryterpanel eller noe annet ? Sitér dette innlegget TMS Link to post
Tox Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Sjekk reelene, har de rustet? Hengt seg opp?? Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Snakk med Toyota Sliter ikke de og med ca. det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Bytt bryterpanel. Du får ikke en tiøring i reklamasjon. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Bytt bryterpanel. Du får ikke en tiøring i reklamasjon. Og grunnen er? Med 5 års reklamasjonsrett bør de ha en rimelig god grunn. Hvis varen er forventet og vare lengre en 5 år og er laget i forbindelse med båt-liv, da hadde jeg ikke gitt meg så lett. TMS, hvis du har kjøpt Bav din hos Lunde, hadde jeg rettet spørsmålet mot Lunde. Sjur er en klok mann og er konkret i sine besvarelser. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
TMS Svart 26.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Og grunnen er? Med 5 års reklamasjonsrett bør de ha en rimelig god grunn. Hvis varen er forventet og vare lengre en 5 år og er laget i forbindelse med båt-liv, da hadde jeg ikke gitt meg så lett. TMS, hvis du har kjøpt Bav din hos Lunde, hadde jeg rettet spørsmålet mot Lunde. Sjur er en klok mann og er konkret i sine besvarelser. Fikk nytt panel på garantien. Sitér dette innlegget TMS Link to post
baatsman Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Fikk nytt panel på garantien. Det var bra, og som forventet. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
mateco Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Vil også tro at du har et uønsket "overslag" i kontrollpanelet! Hadde releet feilet (vært fastbrent) så ville thrusteren ha startet med engang du slo inn hovedbryteren, men iflg dine opplysninger skjer det når du aktiverer med kontrollpanelet! Ta kontakt med leverandør og forklar problemet! Hvis du ikke får gehør, og vederlagtsfritt skiftet kontrollpanelet, så forklaar at du vil fortsette å klage din nød her inne! Tror ikke noen produsenter ønsker dårlig publisistet om sine produkter på dette eminente forumet, som tross alt er nordens største og beste for oss båtfolk! Ordner seg nok skal du se !!!! Lykke til !!! mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Hulda Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Fikk nytt panel på garantien. Utmerket! Og feilen rettet seg? Jeg hadde også samme feilen med det originale panelet. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 ......Ta kontakt med leverandør og forklar problemet! Hvis du ikke får gehør, og vederlagtsfritt skiftet kontrollpanelet, så forklaar at du vil fortsette å klage din nød her inne! ..... Lykke til !!! mvh Bjørn Var ikke klar over at du allerede hadde fått et nytt panel så jeg var litt overivrig med mitt innlegg over!!! Men som Hulda også lurer på; Ordna det seg med det nye panelet??? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Superkul Svart 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2010 jeg fikk også tull med panelet mitt - var for gammelt til reklamasjon og syntes den var dyyyyyyyyyr løsningen ble en fjærbelastet bryter til uforskammelige 35 kr hihi Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.