Jump to content

Sidepower 95 baugpropell starter av seg selv. Tips ?

TMS

Recommended Posts

Bytt bryterpanel. Du får ikke en tiøring i reklamasjon.

Og grunnen er? Med 5 års reklamasjonsrett bør de ha en rimelig god grunn.

Hvis varen er forventet og vare lengre en 5 år og er laget i forbindelse med båt-liv, da hadde jeg ikke gitt meg så lett.

TMS, hvis du har kjøpt Bav din hos Lunde, hadde jeg rettet spørsmålet mot Lunde. Sjur er en klok mann og er konkret i sine besvarelser.

Vi sees!

Og grunnen er? Med 5 års reklamasjonsrett bør de ha en rimelig god grunn.

Hvis varen er forventet og vare lengre en 5 år og er laget i forbindelse med båt-liv, da hadde jeg ikke gitt meg så lett.

TMS, hvis du har kjøpt Bav din hos Lunde, hadde jeg rettet spørsmålet mot Lunde. Sjur er en klok mann og er konkret i sine besvarelser.

Fikk nytt panel på garantien.

TMS

Vil også tro at du har et uønsket "overslag" i kontrollpanelet!

Hadde releet feilet (vært fastbrent) så ville thrusteren ha startet med engang du slo inn hovedbryteren, men iflg dine opplysninger skjer det når du aktiverer med kontrollpanelet!

Ta kontakt med leverandør og forklar problemet! Hvis du ikke får gehør, og vederlagtsfritt skiftet kontrollpanelet, så forklaar at du vil fortsette å klage din nød her inne!

Tror ikke noen produsenter ønsker dårlig publisistet om sine produkter på dette eminente forumet, som tross alt er nordens største og beste for oss båtfolk!

Ordner seg nok skal du se !!!! :yesnod:

Lykke til !!!

mvh

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

......

Ta kontakt med leverandør og forklar problemet! Hvis du ikke får gehør, og vederlagtsfritt skiftet kontrollpanelet, så forklaar at du vil fortsette å klage din nød her inne!

.....

Lykke til !!!

mvh

Bjørn

Var ikke klar over at du allerede hadde fått et nytt panel så jeg var litt overivrig med mitt innlegg over!!!

Men som Hulda også lurer på; Ordna det seg med det nye panelet???

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...