ut mot havet Startet 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2010 (redigert) Har problem med at dørene slår seg når dei vert våte i regnver som fører til at dei ikkje går att. Vurderer å sette inn nye dører i aluminium eller plast, er det nokon som lager rimlege dører etter mål? Som vist på bilete er det i dag doble dører, er det andre måter å løyse dette på? kan eg bruke dobbel skyvedør eller er det andre måter å gjere dette på? Redigert 20.Mars.2010 av ut mot havet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Kan leverere deg f.eks. 10mm sotet støpt akryl til dette, og skjære ut platene for deg. Hengsler og dørhåndtak er best du tilpasser selv. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
:båt1 Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 tror det ville blitt penest med plast men ALU er jo gått på sitt hvis det og Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 20.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Sota akryl høyrest intressant ut, men kan eg bruke dei gamle karmane eller korleis skal eg gjere det? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 for og gjøre det greit og enkelt. ville jeg tatt av dagens dører. kjøpt en ALU plate på 2x1 eller noe sant.. gjerne litt tjukk. Så hadde eg brukt dørene som mål, merket av på ALU platen, og kappet med vinkel sliper. Så hadde eg sutte hengsler på (borret hull til skruer med mutter på baksiden. Borett hull til nye rosettventiler, montert håndtak. og montert de på igjen! For og få ett fint utsenede, hadde jeg kjøpt noen planker. (teak, mahogney) Eller noe trykkimpregnerte planker. Spørs hva lommeboken holder til Så hadde jeg limt/skrudd plankene på dørene med 0,5 cm mellomrom. Så hadde eg fyrt sikaflex i skjøtene, og slipt vekk det overflødige nor dette er stivnet. Då hadde du fått havnens fineste dører! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.