Jump to content

Lage nye dører, plast eller aluminium?

ut mot havet

Recommended Posts

doer_007.jpgdoer_005.jpgdoer_006.jpg

Har problem med at dørene slår seg når dei vert våte i regnver som fører til at dei ikkje går att.

Vurderer å sette inn nye dører i aluminium eller plast, er det nokon som lager rimlege dører etter mål?

Som vist på bilete er det i dag doble dører, er det andre måter å løyse dette på? kan eg bruke dobbel skyvedør eller er det andre måter å gjere dette på?

Redigert av ut mot havet (see edit history)

for og gjøre det greit og enkelt. ville jeg tatt av dagens dører. kjøpt en ALU plate på 2x1 eller noe sant.. gjerne litt tjukk. Så hadde eg brukt dørene som mål, merket av på ALU platen, og kappet med vinkel sliper. Så hadde eg sutte hengsler på (borret hull til skruer med mutter på baksiden. Borett hull til nye rosettventiler, montert håndtak. og montert de på igjen! For og få ett fint utsenede, hadde jeg kjøpt noen planker. (teak, mahogney) Eller noe trykkimpregnerte planker. Spørs hva lommeboken holder til :yesnod: Så hadde jeg limt/skrudd plankene på dørene med 0,5 cm mellomrom. Så hadde eg fyrt sikaflex i skjøtene, og slipt vekk det overflødige nor dette er stivnet. Då hadde du fått havnens fineste dører! :yesnod:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...