sjefsfragle Startet 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2010 Vurderer kjøp av en 2007 modell Oceanmaster 620 Cabin. Det meste på båten virker OK, men har hørt et rykte om at 2008 modellen ble stivet opp og at vindskjermen ble byttet ut. Er det noen som har erfrainger med hvorfor dette ble gjort? Er egenskapene på en 2007 modell dårlige? Mye knirk og slark på denne modellen? Annet jeg burde bekymre meg om/sjekke på 2007 modellen? Setter pris på ærlige svar, da den jeg ser på virker veldig grei ellers, men ønsker ikke kjøpe og brenne inne med en dårlig modell. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 se heller etter en NORSK BYGD BÅT! som ibiza eller askeladden. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mouche Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 (redigert) Siden du holder til i Bærum så er det vel "bare" å ta en titt innom Fritids Senteret på Vøyenga som produserer og forhandler Oceanmaster og Coaster og der få svar på alle spørsmål du måtte ha samt kunne sammenligne din båt med siste model. Ser at på hjemmesiden deres skriver de bl.a.; OceanMaster 620 fikk i 2007 mindre god omtale i Båtliv. Allerede i 2008 testet Båtliv OM 620 på nytt etter større endringer på modellen. Testen finner du her; http://www.adept.no/images/stories/blog/oceanmaster_620.pdf Redigert 21.Mars.2010 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.