matglede Startet 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2010 Hei Har akkurat gått til anskafelse av en sandvik 25 ac,og i den forbindelse tenkte jeg på og kjøpe meg en slepejolle.Ser at maritim har en gummibåt de selger til 2990. Er det noen som har noe erfaring med denne?? Sitér dette innlegget Link to post
Camping Classic Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Jeg har nettopp kjøpt en slik selv. En kamerat kjøpte den i fjor og ungene dro den opp og ned på svaberg og strender hele sommeren uten at den avgikk med døden. I følge maritim setter de i år navnet maritim på båten istedenfor passport. Dette siden kvaliteten har vist seg å være god. Billig er den hvertfall... Sitér dette innlegget Link to post
El Capitan Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Har brukt vår i 2 sesonger.. Den mister litt luft, men sett i forhold til prisen er den helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
matglede Svart 21.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 da blir det handling i morgen Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 kjøpte selv en i fjor. synes den virker litt spe\myk i innfestningen rundt motoren. har en tung 4 takts 9,9 hk. ellers bra. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
RSL Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Jeg kjøpte to i fjor... Den første ble stjålet hjemme i båthavna, men den andre lever enda. Suger seg fast litt når man har den på slep, men det gjør sikkert andre også og den er litt for stor til å ha foran masten, så jeg bannet den opp og ned et par ganger i fjor, men var slettes ikke jollas skyld. (Bare det at jeg egentlig ikke ville drasse på jolle) Billig å kjøpe, blllig å miste samtidig som den helt klart gjør nytta si. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
SF Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 En tidligere tråd om samme tema: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...amp;hl=gummibåt Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.