sydspissen Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Jeg bruker også 2,5 liter spann, og hadde litt klumper i bunnen. Jobber du lenge nok, så klarer du å røre disse klumpene ut. Tror ikke det skyldes tørking, men rett og slett det pulveret du har oppe i, som ikke har blandet seg skikkelig. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Et tips for utblanding av VC17m: Hell "basen" over i en 1,5l brusflaske - bruk trakt. Hell over "pulveret" i samme flasket - bruk trakt. Skru på korken - rist. Innholdet vil holde seg flytende lenge, og det vil bli skikkelig utblandet. Sitér dette innlegget Link to post
Christian76 Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Blir nesten alltid litt klumper i bunnen på VC17. Og hvite prikker når man maler. Pleier å blande og så sette den i risteren i malerbutikken. Husk at den må da brukes ganske snart etterpå. VC17 flyter veldig godt ut så jeg pleier å bruke mohair rulle men da tynner jeg ca 5% VC tar spiser ikke de nye magic finish og hva de nå heter rullene de er like fine som skumgummi. Blir fort ujevnt med korthåret rulle. Hilsen maleren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.