kællen Startet 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2010 (redigert) som jeg har lagt inn flere tråder på her nå, så skal jeg gå til annskaffelse av en slepejolle, og jeg har nå kommet ned til 2 forskjelige båter. Den ene en river 290 http://www.rotostop.no/modeller/river-290.asp Den andre er en valiant http://www.brunswickmarinenorway.no/?nid=1...4&bid=23090 Båten skal brukes til og kunne ta meg fra moderskipt til land holmer og skjær, spesielt under sjøfugeljakta, kan dere komme med gode grunner på hvorfor jeg skal velge/ikke velge den ene fremfor den andre. Redigert 21.Mars.2010 av kællen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kællen Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 prøver og løfte denne jeg for og se om jeg kan få litt hjelp til og bestemme meg :) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 23.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 (redigert) Gummi er best når den ligger langs "moderskipet", plast er best når du skal i land, da du ikke vil la en gummibåt ligge mot skarpe steiner. Begge båter er gode og stabile i vannet. Gummibåten er større, og veier mindre, og vil vel da få noe bedre lasteegenskaper. Redigert 23.Mars.2010 av littmild (see edit history) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
alidal Svart 23.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 Det er jo veldig stor forskjell på vekten på disse båtene.... Har selv en 2001 Valiant RIB 300 et eller annet. (310?) den fungerer i alle fall veldig bra med 8 hk. Suzuki. Eneste ulempen jeg kommer på er at den ikke er flatt i bunn innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
jupiter 40 Svart 23.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 Da er vel valget enkelt , du blir aldri misfornøyd vis du går for en river , har selv en river og den er helt strålende, tåler alt !!!! lager ikke merker men er klart hardere en en oppblåsbar båt når den ligger ved skutesiden, men sånt har vi fendre til :-) nesten vedlikeholdsfri :-) løp å kjøp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.