aasulv Startet 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2010 ønsker å vite hvilket drev eg har på min nye båt. Drevet står på en Winrace 22 fra 1987. motor: mercruiser 3,6l - 145HP (ukjent alder på motor) kan dette vere et alpha one drev?? takknemelig for hjelp. Mvh Åsulv Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Jeg synes det ser ut som Alpha One ! Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Enig med Worry dette er et Alpha One, se her: http://www.mercstuff.com/drive_id.htm Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Higgen Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Dette er ihvertfall prikk likt mitt drev - Som er et Alpha One! Sitér dette innlegget Link to post
aasulv Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 takk for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 (redigert) Jeg ser du bor i Telemark, men om du er innom Oslo noen gang, så har jeg en original fettpresse liggende. Du trenger denne til å presse fett inn i niplene på transomen (den drevet er festet på), pluss at jeg også har ferskvannsklokka til å koble på vann rett på drevet med. Dette kan du få av meg, om du ikke har dette ! Det må du ha om du fikser ting på egenhånd ! Send IM isåfall ! Ser du er ny her på BP, så må jo hjelpe til litt .. Velkommen ! Redigert 23.Mars.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 23.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 alpha one Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
aasulv Svart 24.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Jeg ser du bor i Telemark, men om du er innom Oslo noen gang, så har jeg en original fettpresse liggende. Du trenger denne til å presse fett inn i niplene på transomen (den drevet er festet på), pluss at jeg også har ferskvannsklokka til å koble på vann rett på drevet med. Dette kan du få av meg, om du ikke har dette ! Det må du ha om du fikser ting på egenhånd ! Send IM isåfall ! Ser du er ny her på BP, så må jo hjelpe til litt .. Velkommen ! Ja eg er fersk "landkrabbe" fra telemark. Mange takk for god hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.