Admiral von Schneider Startet 22.Mars.2010 Del på Facebook Startet 22.Mars.2010 Jeg har en Draco Oceancraft 700 med yamaha 225. Er det for det første mulig å sette på duoprop? Har det noen effekt på denne størrelse av båt.. vet at styringen kan bli lettere begge veier, men er dette eneste fordel? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Da må eg nesten spørre har du et duoprop girhus på hånden ? Gror ikkje akkurat på trær desse.. Iflg Volvo Penta så skal duoprop gi bedre akselerasjon, bedre økonomi ELLER høgere toppfart , ikkje begge deler. Samt at båten skal reise seg mindre ved planing, gå rettere ved sakte fart i tillegg til det du nevner. Dette er teorien iallefall ;) Sitér dette innlegget Link to post
Admiral von Schneider Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Ok, så dette er ikke lett å ettermontere? kanskje en smule kostbart også? girhuset har jeg ikke.. så må nok droppe dette. ;-S Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Nei er sikkert grei skuring å bytte underhus såfremt det passer en std motor . Står et slikt på Ebay til 2200$ f.eks. Men her er det mange om og men. Det er nå såpass spesielt at antagelig kun en Yamaha guru kan svare på om det i det heile tatt er mulig å ettermontere ;) Dropp det du, kan ikkje skjønne dette har såå mykje for seg på en påhengs Sitér dette innlegget Link to post
Admiral von Schneider Svart 26.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2010 flott.. takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.