Rotax Startet 22.Mars.2010 Del på Facebook Startet 22.Mars.2010 Noen som har tips om en god (både deler og service) Mercruiser forhandler i Vestfold? Uten å henge ut noen, har jeg vekslende erfaring med noen. Ikke mye hjelp å få på hejmmesiden til Brunswick heller... Sitér dette innlegget Link to post
Higgen Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 I Vestfold vet jeg ikke - men har fått strålende hjelp av Sarpsborg motor i mitt "overhalings-prosjekt". De sender på dagen og da har du det stort sett dagen etter. Jeg har forøvrig en delemotor til salgs, hva slags deler er du ute etter (og hvilken motor)? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Outboardspesialisten Marthin AS på Nøtterøy kjøpte jeg motorene av. Prisene jeg har fått på ekstradeler har også vært hyggelige. Etter det jeg har fått med meg er de en av de mestselgende forhandlerne av Mercruiser/Cummins. Og stod på Brunswick sin stand som motorekspert under "Sjøen for alle" messa. Har ikke erfaring med de i ettertid, eller service, enda. Men håper de fortsetter med den hjelpsomheten de har vist frem til nå. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Rotax Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 , hva slags deler er du ute etter (og hvilken motor)? Motor: D 4.2L, spesielt etter et gløderele, generelt ute etter slitedeler (filter, anoder osv) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Du kan jo prøve Ravns Garage. Han har, eller skaffer det meste. Holder til i ØSTFOLD, men sender deler omgående. Se link: http://www.ravns-garage.com/Omoss/Kontakt/...NO/Default.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.