peterka Startet 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2010 Eg har fått tilbud på ein Drago 22 med 140 hk påhengsmotor. Kjenner lite til båten, men er dette en bra båt? Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Ingen som har peiling? Kva land kommer denne fra? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 De kommer fra den store shipsfartnasjonen Østerrike http://www.drago-boats.com/start.html Vet lite om dem, men synes selv designet er noe originalt, for å si det litt fint. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Skvulpen Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 (redigert) Tror ikke den er østerriksk produsert, linken fra SF var til den østerrikske importøren. Drago er vel produsert i Hellas, om jeg ikke tar helt feil. Drago Greece Merket har vært forhandlet av Son Marina, jeg vurderte å kjøpe en Drago for tre - fire år siden, jeg var ens ærend i Son og snakket med forhandler, men da skulle de slutte å selge merket. Det var noe de (som forhandler) ikke var fornøyd med, men jeg fikk ingen detaljer. Selv synes jeg båtene ser ganske OK ut, de er romslige men noe spartanske. Kvaliteten vet jeg ikke så mye om, men et par båter er det i den lokale havna, eierne virker rimelig fornøyd. Likevel er det nok et merke som får mer verditap enn tilsvarende norske båter, men det igjen innebærer jo ofte også at man som kjøper kan få dem til gunstig pris. Edit: Greskprodusert! Redigert 22.Mars.2010 av Skvulpen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 (redigert) Beklager det, tok den enkle varianten la inn DragoBoat.com og antok jeg kom til produsenten. Har aldri vurdert denne båten derfor heller ikke testet dem, men har nå sett noen av dem her i distriktet. Falt ikke helt i smak hos meg, men smaken er som kjent som baken, delt. Redigert 22.Mars.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Molinari Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Er det noen norsk importør på denne, så morsom ut ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.