jensemann2 Startet 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2010 Jeg vet ikke om det har blitt laget en tråd tidligere, men det hadde vært artig å se hvor mange her inne som er sjøfolk:) Hvor jobber dere og hva slags stilling har dere? Selv jobber jeg i kystvakten og er navigatør Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandsfanden Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Hei, Jensemann! Kystvakta? Me er kollegaer me då, så å si! Eg er navigasjonsoffiser på fregatt. Misunner deg litt all fritida dåke får... Tid til å segle rundt i egen båt Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Jeg er Maskinist Og Styrmann på den eldre Kvalfangeren MS Rover Vi har elever fra ungdomskuler i Fjell,Øygarden,Misje Og Meland Komune hvær dag. Som en utplasering fra skulen, så elevene får en pause en dag i uken. Ellers fisker vi med havteiner, og tømmer havet Ombord står det en Caterpillar 410 hk, rekke 6 som er mitt smykkeskrin ombord... Nor alt går for seg med motoren (som det alltid gjør) så avlaster jeg Kapteinen så han kan slappe av og lage mat til mannskapet Mvh Martin Sandtorv Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Mariell Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Er Stuert i ett større internationalt offshore selskap. Skulle nå vært tilbake og arbeidet på en båt i Nordsjøen på vanlig 4-4 Men har havnet ombord på en båt i Brasil (igjen.) Føler meg mer o mer som selskapets troubleshooter i Catering øyemed. Men da blir det i allefall variasjon i arbeidet. Max 9 år igjen, da er det slutt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
avmønstret5 Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Jeg vet ikke om det har blitt laget en tråd tidligere, men det hadde vært artig å se hvor mange her inne som er sjøfolk:) Hvor jobber dere og hva slags stilling har dere? Selv jobber jeg i kystvakten og er navigatør Vil du ha med de som var sjøfolk også, eller bare de som er Sitér dette innlegget Link to post
Erling P Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Er akkurat tatt den store avmønstringen!!!!!! Men seilte den siste tiden i Nordsjøen med M/S"lygra" som gryteulv. Det var et FINT liv!!! Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Overstyrmann på forsyningsskip her Sitér dette innlegget Link to post
Arnie Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 (redigert) Heisann! Jeg er 2. maskinist på bøyelaster. Nærmere bestemt "M/T Tordis Knutsen" om det skulle være av interresse. Redigert 22.Mars.2010 av Arnie (see edit history) Sitér dette innlegget It's nice to be important, but it's more important to be nice. Link to post
T.Vårlid Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Er akkurat tatt den store avmønstringen!!!!!!Men seilte den siste tiden i Nordsjøen med M/S"lygra" som gryteulv. Det var et FINT liv!!! ahh, mang et godt måltid du serverte Erling! Lyrga var Go-båten sin d! seiler nå som Styrmann i Gulf Offshore! Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Har arbeidsstedet mitt ute på sjøen jeg også, men stort sett på plattformer som står støtt på bunnen. Jobber som instrumenttekniker på Valhallfeltet. Men det kvalifiserer kanskje ikke til å være medlem i denne tråden..? Har også bokført ca 13 mnd fartstid i 1995/96, på skoleskipet Sørlandet, og førstegangstjeneste som motormann ombord på KNM Horten. Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 KNM Horten er forresten til salgs, i tilfelle noen er interessert.... Norsk Megling og Auksjon AS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.