Dmohil Startet 23.Mars.2010 Del på Facebook Startet 23.Mars.2010 Jeg har litt kast i akslingen min 25 mm. Ser at disse er ganske rimelig hos Maritim. Noen som har erfaring om kvaliteten på denne er bra nok for å ha i ei snekke? Eller andre anbefalninger? Lengden er 155 cm med gjengeparti. Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Vil tru de er bra, mener det er sleipner i fredrikstad som lager dem. Sitér dette innlegget Link to post
EXIT II Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Hei! Du kan gjerne kjøpe dette igjennom oss www.lomatecnorge.no Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 (redigert) Det kan jo også hende den kan rettes. Det gjør også Sleipner Motor 69300060 Husk at det er flere forskjellige varianter av kon, minstemål på kon og type gjenger hvis du skal ha ny. Kilespor bredde må du også tenke på. Redigert 23.Mars.2010 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dmohil Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Takker for flere svar. Bor i Østfold så det enkleste er å reise innom Sleipner så jeg får riktig aksling med rett kile og kon. De kan rette, men det tok litt tid og prisen blir ikke langt unna en ny. Det kan jo også hende den kan rettes. Det gjør også Sleipner Motor 69300060 Husk at det er flere forskjellige varianter av kon, minstemål på kon og type gjenger hvis du skal ha ny. Kilespor bredde må du også tenke på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.