cadtek Startet 23.Mars.2010 Del på Facebook Startet 23.Mars.2010 Hei dere! Trenger litt asistanse med kobling av en Lowrance/Eagle HS-WS svinger som var i båten jeg kjøpte. Har Tiki på pc'en og tenkte jeg kunne bruke svingern inn på com porten, men oppdaget at svingeren ikke har egen strømkabel, bare en kabel som ligner på en tynn coax. Går ut fra at skjærmingen på kabelen er jord og den andre er data (NMEA), men hvor kobler jeg +. Ser at det finnes en model HS-WSPC som har egne strømledninger, må jeg åpne svinger å lodde eller Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Du trenger et ekkolodd mellom en slik svinger og en PC. Du trenger en svinger med innebyd sender, mottaker og microprosessor. Hvis du vil få dybde inn på et PC program må du kjøpe en NMEA 183 svinger, eksempelvis Airmar P39. Airmar P39 Hvis du ønsker å se bunnen eller fisk vil du tenge en ekkoloddmodul. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.