sirius Startet 9.August.2004 Link til dette innlegget Startet 9.August.2004 Er det noen som vet om det finnes adapter el. som gjør at jeg kan bruke begge styrepos. med 2 teleflexkabler bakover mot en styresylinder. Dette er på et bravo ll drev??? mvh Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
M/S Bastard Svart 9.August.2004 Link til dette innlegget Svart 9.August.2004 Kan ikke hjelpe deg da, jeg har lurt på det samme sjøl og derfor går jeg for hydraulisk styring. Men jeg trodde det fantes en synkroniserings enhet slik som man kan få til gass/gir for 2 posisjoner. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 9.August.2004 Link til dette innlegget Svart 9.August.2004 Som sagt til Bastard i en annen tråd, sjekk denne linken..... http://www.teleflexmarine.com/catalog.html Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Kjelli Svart 10.August.2004 Link til dette innlegget Svart 10.August.2004 Er det noen som vet om det finnes adapter el. som gjør at jeg kan bruke begge styrepos. med 2 teleflexkabler bakover mot en styresylinder. Dette er på et bravo ll drev??? mvh Sirius Prøvde div butikker, men ingen hadde, eller viste om noe. Monterte hydraulisk. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.