Pål`ern Startet 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2010 Jeg trenger og få byttet to plastvinduer i min fremre kalesje. Er det noen her som vet om noen i Osloområdet som gjør dette. Mener og ha hørt noe om en Pakistaner i Oslo sentrum som gjør dette. Vet noen om dette, og hvor/hvem dette er Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Det vet jeg.... Foad Salm Said Said C/O Amer Skrederi Målergata 8, 0179 Oslo Tlf: 21 64 12 20 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Enkelt og greit Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Pål`ern Svart 25.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Takk takk Polern. Kjente igjen navnet når jeg så det skrevet her. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Tenkte jeg skulle ringe han selv da jeg også trenger å bytte det bakre vindu som sprakk i kulda Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Pål`ern Svart 25.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Har du vært hos han før, og fått gjort noe med kalesjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Ja, har byttet vinduer og sydd opp sømmen på en annen båt jeg hadde. Brukte han fordi han var billig og kunne gjøre det på dagen. Spørr om pris først. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Figaro Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Det vet jeg.... Foad Salm Said Said C/O Amer Skrederi Målergata 8, 0179 Oslo Tlf: 21 64 12 20 Jeg tror du mener Møllergata---- Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Polarn Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Ikke sånn han sier det Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Figaro Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Da er vi enige Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.