GøyPåHavet Startet 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2010 Hei. Jeg har en jolle. Jeg vil kjøpe en tube til sommeren har dere noen annbefalinger? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 (redigert) Kommer an på hva du klarer å dra. Har du "power unlimited" vil jeg anbefale tube for 2. Har du "power limited" vil jeg anbefale tube for 1. Vi har gått fra "very limited power" til "unlimited power" i år og har oppgradert fra denne som vi trakk med 15 hester 2 takter til denne for 2 personer. + at vi har kjøpt wakeboard og et par våtdrakter til ungene. I år har vi handlet av www.fluid.no Redigert 26.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 26.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Takk for fint svar. Tenkte på og kjøpe en 9,9 four stroke. så blir vell enmans Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 26.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Hva med den fra Biltema http://biltema.no/no/Bat/Arer-og-Padlearer/Padlearer/Tube/ Noen som har erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 tror desverre at det ikke vil funke å trekke tube etter 9,9 hester. Det er så vidt jeg får trekt en person på 60 kg på en den oppblåsbare saken vi har. Må tvinge båten opp i plan Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Har pioner 325 med 9,9/15 tohatsu. Funker greit med den fra biltema, men eg må lett litt på rævva for å komme plan ja med fjortisen bakpå ringen Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
tomeriks Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Når jeg var ung, hadde jeg Theri Micro Fun med Yamaha 9,9/15hk. Det var ikke noe problem å få opp båten i plan med hverken vannski eller tube. Forutsatt at man satt foran styrekonsollen når man dro opp. Med tuben var det aldri noe problem (rund for 1 person, watski). Å velge en 4 takter er kanskje ikke så smart om du skal dra opp noen?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.