fanntomas Startet 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2010 Har en Iskra dynamo 70 amp. og en Faria turtallsmåler. Dette sto i båten da jeg kjøpte den, men turtelleren har aldri virket. Hvor gammel turtelleren er vet jeg ikke. Men på dynamoen er det i hvertfall W-uttak. Har ikke fått tatt bilde på baksiden av turtelleren pga. mangel på lys og jæv... trangt og mye kabler der. Men hva skal det stå på stedet jeg skal koble ledningen fra W på dynamoen?? Skal jeg kopple strøm+, på samme punkt på turtelleren og??? Sitér dette innlegget Link to post
Vrengen Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 hei, prøv og se her http://faria-instruments.com/site_manuals/IS0013E.pdf bør finne det du trenger der Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Du trenger 3 separate koblinger. En pluss en minus og en til W Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.