Erling P Startet 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2010 (redigert) Er det noen som vet om det går ann å sette inn dass i en Sagen 740 (den eldste modellen)? Er det plass? Redigert 27.Mars.2010 av kokkfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Den eldste modellen heter Sagen 24. Jeg hadde en 730, som er den nyeste, og der var det i alle fall plass. Og skroget er jo identisk, så da burde plassen også være rimelig lik.... Min hadde dassen på styrbord side like foran styreposisjonen. På babord side var det et lite skap, som delte dør med kabinen. Foran disse to var det en V-benk, med rygger til å slå opp som overkøyer. God lengde på køyene, men litt snaut med høyde... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Erling P Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Takker,får se på det en dag og ta mål. Det er den gamle typen,den har ikke rygg til overkøye. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Nei, den gamle har vel også litt lavere overbygg, så da blir det for lavt til overkøyer. Like godt egentlig, det var ikke noen spesielt vellykket konstruksjon etter mitt syn! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Erling P Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Nei,det kan du si.Man måtte være dverg i tilfelle. Jeg bruker den mest til å fiske fra,men det hadde vært bra medfast dass. Men takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.