Guest Land Startet 10.August.2004 Link til dette innlegget Startet 10.August.2004 Har skaffet meg en Peerson Snipe med mast, seil og hele pakka. Problemet er at den ikke er rigget, og jeg trenger i den sammenheng noen illustrative bilder av hvordan tau, taljer osv henger sammen ... Har prøvd å søke på nett, men finner bare generelle bilder som ikke hjelper så mye.. Eventuelle tips om hvordan eller hvor info kan skaffes mottas med takk ab Sitér dette innlegget Link to post
aaa Svart 10.August.2004 Link til dette innlegget Svart 10.August.2004 Har du sett på hjemmesiden til snipeklubben? http://www.snipe.no Sitér dette innlegget Link to post
Guest Land Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Jada, og mange andre og, men de viser ikke nærbilder av hvordan tauverk m.m henger sammen. Jeg er en landkrabbe som har en drøm... så det er nok ganske elementært det jeg leter etter.. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Hei Land Det du etterlyser tor jeg det kan bli vanskelig å finne. Tror det enkleste for deg må være å finne en rigget tilsvarende båt og så ta bilder av den selv. Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Anbefaller deg å kontakte noen av kontaktpersonene på snipe.no og evt. få noen tips derfra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.