ut mot havet Startet 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2010 Korleis kan eg finne ut kva utveksling giret mitt har? Giret er eit PRM hydraulisk gir som er kopla til ein Leyland 1,8. Eg treng større propell difor hadde det vert greit å vite utveksling på giret. Står det stempla på giret ein plass? har prøvd å finne noko som er påstempla men finn ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 28.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2010 Pleier som regel å være påmontert et skilt som det står typenr, serienr og utvekslingsforhold Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ut mot havet Svart 3.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 (redigert) Kan ikkje finne noko som seier noko om utveksling, kun type gir og eit nummer. Er det nokon som har ein liknande gir og som kan sei noko om dette? Er utvekslingsforholdet angitt på ein spesiell måte som eg ikkje fårstår? Redigert 3.April.2010 av ut mot havet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Mitt PRM gear har utveksling 2:1, men det leveres visstnok med diverse utvekslinger. vet ikke hvilket max turtall din motor har, min har 3600 rpm på max og er da levert med 2:1. Hvis du har lavere max turtall tipper jeg at utvekslingen er litt lavere. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjø stjernen Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Mitt prm gir som sto på ford 2700 hadde 2:1 Det hadde mistet skiltet men jeg dro til biltema å kjøpte turtallsmåler og målte 500rpm på giret når jeg hadde 1000rpm på motoren. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
haraldh Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Jeg har også Ford motorer (2728T) med PRM-gear med utveksling 2:1. Sitér dette innlegget Link to post
viking.24 Svart 3.April.2010 Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Hvorfor ikke ta av lokket og koble inn nødgiret? Da er kassa 100% innkoblet og det er bare å tørne motoren 1 omdreining mens du teller rundene på propellen. (les instruksjonsboka hvordan du gjør det hvis du ikke har gjort det før) Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 3.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2010 Eg har 4000 omdreininger på motor på max så ut frå det dåke seier så kan det vel vere 2:1 utveksling på giret. Synest dette er høgt så vurderer å bytte propell, motoren min skal vel ha eit max turtall på omkring 3500. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 (redigert) Noter deg nummeret som du fant på kassa og ta en telefon til Halaas og Moen Da får du vite alt om gearet Redigert 4.April.2010 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 4.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 Eg skal fylje ditt råd M/S Bastard, ellers takk for gode råd til dåke andre på Båtplassen.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.